بورس و اوراق بهادار، بازاریابی داخلی و خارجی، اقتصادی، مدیریت، بازرگانی، قوانین امور گمرکی
تبلیغات
آموزش تخصصی بازار مالی (بورس و اوراق بهادار - فارکس - طلا - بورس کالا - بورس نفت - بورس های بین المللی و....) بصورت کاملا" خصوصی و یا غیر خصوصی سئوالات و یا تقاضای خود را به آدرس hm.nazari20@gmail.com و یا hm.nazari20@yahoo.com ارسال کنید
راه تشخيص گوشي اصل
پنج شنبه 24 فروردين 1391 ساعت 1:29 | بازدید : 683 | نویسنده : حمید | ( نظرات )

 

گوشي‌هاي رجيستر نشده كه به طور قاچاق وارد كشور مي‌شود، معمولا در حين استفاده مشكل‌ساز خواهد بود؛ هنگ مي‌كند، به‌روز نمي‌شود، با بعضي برنامه‌ها بخصوص فارسي‌سازها مشكل دارد و...

براي اطمينان از اصل بودن گوشي، مي‌توان به اين راه‌ها متوسل شد:

1 -كد معروف ستاره نامبر صفر شش نامبر (#06#*) را شماره‌گيري كنيد. سريال مادربرد گوشي يا IMEI روي نمايشگر ظاهر مي‌شود. اگر اين سريال با باركد روي كارتن يا باتري مطابقت داشت، احتمالاً گوشي مورد نظر اصل است (برخي قاچاقچيان باركدهاي تقلبي روي كارتن مي‌چسبانند. اين گوشي‌ها به «چنج» يا تغييريافته مشهور است و به همين سبب نمي‌توان چنين كاري را راهي مطمئن براي تشخيص اصالت گوشي دانست).

2 - با اتصال به اينترنت، سپس رجوع به وبگاه نمايندگي برند يا مارك گوشي مورد نظر، از اصل يا قاچاق بودن آن مطلع شويد.

3 -هر كشوري باركد خاصي دارد. به عنوان مثال باركد اجناس چيني با اعداد 690 يا 691 يا 692 شروع مي‌شود. باركد محصولات ايراني با 626، تايواني با 471، ژاپني با 45 يا 49، و... (فهرست كامل باركدهاي مربوط به هر كشور را مي‌توانيد با سرچ در گوگل به دست آوريد). اگر باركد گوشي با نام كشور سازنده (كه معمولا زير محل قرار گرفتن باتري برچسب يا حك شده) هماهنگ است، احتمالاً گوشي شما اصل است (كاري كه قاچاقچيان با برچسب روي كارتن مي‌كنند، با برچسب يا حك كردن زير باتري هم شدني‌ است!)

4 -مستقيماً به سايت‌هاي تحليل و تشخيص جهاني در وب برويد. به عنوان نمونه، نشاني اينترنتي يكي از اين سايت‌ها www.numberingplans.com است. در اين وبگاه، با كليك روي عبارت «ابزار تجزيه و تحليل شماره» يا Number analysis tools و ورود به صفحه بعدي، شماره سريالي را كه از طريق شماره‌گيري كد #06#* روي نمايشگر گوشي ظاهر شده، در قسمت IMEI number analysis وارد كنيد. مشخصات گوشي از جمله كشور سازنده، كارخانه، مدل و... برابر ديدگانتان خواهد بود. اگر اين مشخصات با گوشي مورد نظر همخواني داشت، مطمئن باشيد يك گوشي اصلي، چنج يا قاچاق‌ نشده

|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2


بیلیونرهای ایرانی چه کسانی اند + عکس
پنج شنبه 24 فروردين 1391 ساعت 1:22 | بازدید : 623 | نویسنده : حمید | ( نظرات )

 
به گزارش مشرق به نقل از آتی نیوز ،سامانه ویکیپدیا به نقل از چند منبع معتبر جهانی اسامی بیلیونرهای ایرانی را منتشر کرده است.در این رده بندی اسامی ایرانیانی که حداقل ۱۰۰میلیون دلار آمریکا ثروت دارند دیده می شود.

۱- در صدر این فهرست سام نظریان با سرمایه ای بالغ بر ۱۲۲ بیلیون دلار در جایگاه اول قرار دارد.سام نظریان ۳۶ ساله، متولد ۱۳۵۴ در یک خانوادهٔ یهودی در ایران، فرزند یونس نظریان بنیانگذار شرکت بزرگ کوالکام و فارغ التحصیل دانشگاههای نیویورک و کالیفرنیای جنوبی است. نظریان بنیانگذار و مدیر عامل شرکت SBE Entertainment Group و سرمایه گذار معتبر ترین و پرشکوه ترین تاسیسات تفریحی در لس آنجلس، لاس وگاس و میامی است.گفتنی است که شعبه یکی از کلوب های وی همزمان با بازی حامد حدادی درآن ورزشگاه افتتاح شد.

لازم به ذکر است که ماشین وی تنها ۱ میلیون دلار قیمت دارد.۲- نفر دوم این فهرست پیر امیدیار معروف و مالک سایت ای بی است.ثروت وی در سال ۲۰۱۱ ۶/۷ بیلیون دلار برآورد شده است.وی که جایگاه ۲۹ ثروتمندان جهان را به نام خود کرده است، رئیس و موسس سایت ای‌بی (e-bay) اولین و معروفترین وب‌گاه مخصوص حراج و خرید و فروش اینترنتی است که تا آخر سال ۱۹۹۸ ۱/۲ میلیون عضو ۷۵۰ میلیون دلار حجم معاملات و حدود ۸ میلیون دلار سود کسب کرده بود .این شرکت بیش از ۶۰۰۰ کارمند ۴۶ میلیون مشتری ثبت شده و ۴۴۱ میلیون دلار سود خالص در سال ۲۰۰۵ داشته‌است

|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


تورم با زور کنترل نمی‌شود/ نیازمند اصلاح زیرساخت‌های اعتقادی هستیم
جمعه 26 اسفند 1390 ساعت 1:56 | بازدید : 693 | نویسنده : حمید | ( نظرات )

 

 

تورم با زور کنترل نمی‌شود/ نیازمند اصلاح زیرساخت‌های اعتقادی هستیم

قم - خبرگزاری مهر: رئیس موسسه رواق حکمت با بیان اینکه تورم را نمی‌توان با زور کنترل کرد، گفت: اصلاح ساختار اقتصادی نیازمند اصلاح زیرساخت اعتقادی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مهدی هادوی تهرانی، شامگاه سه شنبه در نشست علمی اشاره به نقش اعتقادات و علم کلام در اقتصاد در پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با ویژگی‌های اقتصاد اسلامی اظهار داشت: اگر دیدیم تلاش اقتصادی زیاد شده و در عین حال مردم به سمت ساده زیستی رفته‌اند نشانه نزدیکی به اهداف اقتصاد اسلامی و بر عکس آن از پیشرفت اسلامی دور شده‌ایم.

افزایش پرداخت مالیات؛ نشانه افزایش ایمان مردم

وی افزود: ایمان به قیامت موجب افزایش نرخ پرداخت مالیات می‌شود و افزایش نرخ پرداخت نشان دهنده اعتقاد جامعه به قیامت است.

حجت الاسلام هادوی تهرانی بیان کرد: بخشی از متدینین ما بدون مراجعه، خودشان خمس و زکاتشان را کامل پرداخت می‌کردند اما از زیر بار مالیات دولتی فرار می‌کردند چون تصورشان این بود که مالیات واجب نیست اما خمس و زکات واجب است.

وی ادامه داد: اگر دیدیم که مردم خمس و زکات را به زحمت می دهند و از آن فرار می کنند نشان دهنده دوری جامعه از ایمان به قیامت است.

رئیس موسسه رواق حکمت بیان داشت: اگر جامعه ای به تعهدات اقتصادی خود عمل می کند و شاهد کاهش مفاسد اقتصادی هستیم نشان می دهد ایمان به قیامت زیاد شده است زیرا اگر کسی واقعا به قیامت باور داشته باشد بیش از منافع شخصی به منافع عمومی در حوزه اقتصادی توجه می کند.

وی افزود: افزایش نرخ سرمایه گذاری در بخش عمومی از سوی سرمایه داران نشان دهنده حرکت به سمت مسیر توسعه اقتصاد اسلامی است.

مخالفت با پرداخت مستقیم یارانه ها

|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2


فرمول ارتباط قیمت سکه و ارز
جمعه 26 اسفند 1390 ساعت 1:52 | بازدید : 665 | نویسنده : حمید | ( نظرات )

 

:  امروز 23 اسفند در بازار تهران تمام سکه بهار آزادی طرح قدیم 817 هزار تومان ، تمام سکه بهار آزادی 811 هزار تومان ، نیم سکه بهار آزادی 391 هزار تومان و ربع سکه بهار آزادی 200 هزار تومان به فروش رسید.
همچنین دلار آمریکا نیز بدون تغییر نسبت به روز گذشته 1900 تومان و یورو 2500 تومان معامله شد .

همانطور که می دانید قیمت سکه در بازار تهران بر اساس طلای موجود در سکه ، وزن سکه و عیار آن (22) قابل محاسبه است.

شما هم می توانید این گونه قیمت دلار را بر اساس قیمت سکه این گونه محاسبه کنید:

از قیمت سکه در این لحظه که 761 هزار تومان است 5 هزار تومان حق ضرب را کم می کنیم.

|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2


راه های ارزان قیمت برای تزئین منزل
جمعه 26 اسفند 1390 ساعت 1:50 | بازدید : 992 | نویسنده : حمید | ( نظرات )

 

تغییر دکوراسیون در منزل امری است که می تواند ظاهر خانه را در حد زیادی تغییر دهد. عده ای سعی می کنند تا با تهیه وسایل گران قیمت دکوراسیون منزل خود را تغییر دهند، غافل از این که این کار با روش های ارزان تر نیز ممکن است.

آزادنگار خواندنی ها به نقل از گروه خواندی های باشگاه خبرنگاران : 

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، تغییر مکان قرارگیری اشیاء مختلف ، تعویض اشیاء و یا رنگ کردن آنها می تواند تغییرات زیادی را در ظاهر خانه ایجاد کند. در این مطلب قصد داریم تا شما را با راه هایی ساده و ارزان قیمت برای تغییر دکوراسیون منزل آشنا کنیم.

پرده ها و کرکره ها
پنجره ها بخش مهمی از فضای موجود در اتاق را به خود اختصاص می دهند. باید توجه کرد که نقش اصلی پنجره در خانه منتقل کرد نور به داخل اتاقها و روش کردن فضای خانه ها است. در زمان انتخاب پرده نکته مهم جنس پرده نیست. بلکه مهم انتخاب پرده ای با رنگ مناسب است که دارای تناسب با رنگ پنجره و دیوارهای اتاق باشد. در این صورت شما یک توازن مناسب بین رنگ های موجود در اتاق را دارید.

|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


آیا واقعاً چنین قراردادی با چین بسته ایم؟!
جمعه 26 اسفند 1390 ساعت 1:46 | بازدید : 669 | نویسنده : حمید | ( نظرات )

 

 

سه سال قبل مطابق با یک قرار داد عجیب، دولت ایران درآمد حاصل از فروش نفت را نزد دولت چین در اختیار این کشور می گذارد تا به عنوان پشتوانه ال سی های خرید کالای چینی برای ایران استفاده گردد.

سرانجام بعد از گذشت سه سال، جزئیات یکی از زیان بار ترین قراردادهای اقتصادی بعد از انقلاب با کشور چین برملا شد

سه سال قبل مطابق با یک قرار داد عجیب، دولت ایران درآمد حاصل از فروش نفت را نزد دولت چین در اختیار این کشور می گذارد تا به عنوان پشتوانه ال سی های خرید کالای چینی برای ایران استفاده گردد.

بنابر این قرارداد، دولت چین علاوه بر آن که پول خرید نفت ایران را نزد خود نگه می دارد ، مدیریت این پول را نیز به عهده دارد و خود این پول را به ارزهای مختلف می تواند تبدیل کند.

یکی از نکات جالب و البته تاسف بار در این قرارداد، این بوده است که دولت چین ، هیچ گونه تعهدی نسبت به نتیجه اقدام خود ندارد و اگر به خاطر تباه سهوی یا عمدی دولت چین بخشی از سود یا اصل پول ایران با نوسانات نرخهای ارز از بین برود، مسئولیت آن بر عهده ایران است.

اما ترکمانچای بودن این قرارداد به اینجا ختم نشده و سایر مفاد قرارداد عجیب تر است؛ از جمله اینکه دولت چین برای افتتاح ال سی یا فروش نسیه کالا به ایران، در حالی که پول نقد ایران به عنوان پشتوانه در اختیار آن است، اقدام به دریافت بیمه از ایران می کند که امری عجیب و کم سابقه در بانکداری جهان است.

|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5


40 نکته برای دوران عقد طلایی
جمعه 26 اسفند 1390 ساعت 1:44 | بازدید : 651 | نویسنده : حمید | ( نظرات )

 

سلامت نیوز: دوران عقد فرصت طلایی اما زودگذری است! شما فرصت دارید تا پیش از شروع زندگی مشترک، همدیگر را بیشتر بشناسید و آماده تر زندگی تان را زیر یک سقف شروع کنید اما اضطراب انتخاب درست، مواجه شدن با مسائلی که پیش بینی اش را نمی کردید، و آماده شدن برای برگزاری مراسم عروسی شما را مشوش می کند و تا چشم به هم می زنید، می بینید که فرصت تمام شده است!

رعایت کردن نکاتی ساده در این زمینه می تواند به بهتر شدن رابطه شما کمک کند و در عین حال بیشترین شناخت را برای شما به همراه داشته باشد.

**اگر می خواهید ارتباطی سالم، منطقی و پربار داشته باشید، یادگیری مهارت های ارتباطی را جدی بگیرید. مهارت های ارتباطی فرصتی است برای تعیین چارچوب های زندگی مشترک و پاسخ مثبت دادن به احساسات و عواطف همسر. علامت این که کسی مهارت های ارتباطی کافی ندارد این است که معمولا سخنان و رفتارهای نسنجیده هر چند کوچک و به شوخی دارد که می تواند یک دلخوری بزرگ به وجود آورد و شیرین روابط را کم کند.

** ارتباط با همسر و خانواده اش به طور مستقیم یا غیرمستقیم به صورت کلامی و غیرکلامی، آگاهانه یا ناآگاهانه، انتقال دهنده پیامی است، پس بیندیشید هر بار چه پیامی می دهید!

**ارتباط با همسر، حساس، پر بها و زیباست اما برای آنکه به وظایف شغلی، تحصیلی، خانوادگی شما و اطرافیان تان لطمه نخورد، برای ارتباط تان برنامه داشته باشید.

**با شنیدن صحبت های همسرتان، ارزیابی هدایای او، انتخاب هایش، (نوع و رنگ لباس، کتب و...) علاقه ها، سلیقه ها، احساسات، عواطف و نقاط حساس شخصیت او را پیدا کنید و در عمل آن ها را لحاظ کنید.

|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2


نرخ بیکاری سال 89 چقدر بود؟
جمعه 26 اسفند 1390 ساعت 1:42 | بازدید : 649 | نویسنده : حمید | ( نظرات )

 

مرکز آمار متوسط نرخ بیکاری کشور را در سال گذشته 13.5 درصد اعلام کرده است.

فارس: مرکز آمار ایران متوسط نرخ بیکاری سال 89 را بر اساس میانگین فصول مختلف سال 13.5 درصد اعلام کرده است که در مقایسه با نرخ بیکاری 11.9 درصدی سال 88 بیش از 1.6 درصد افزایش نشان می دهد.

بر اساس این گزارش، نرخ بیکاری در سالهای 87 و 86 نیز به ترتیب 10.4 درصد و 11.9 درصد بوده است.

در حالی متوسط نرخ بیکاری کشور در سال گذشته 13.5 درصد اعلام شده است که مرکز آمار ایران نرخ بیکاری سال 89 را در فصل بهار 13.5 درصد، تابستان 13.6 درصد، پاییز 12.1 درصد و زمستان 14.6 درصد اعلام کرده است.

به گزارش فارس، نرخ بیکاری کشور در فصل بهار سال 90 نیز 12.3 درصد، تابستان امسال 11.1 درصد و پاییز 11.8 درصد اعلام شده است.

|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3


افزایش قیمت بنزین از 14 فروردین 91
جمعه 26 اسفند 1390 ساعت 1:40 | بازدید : 632 | نویسنده : حمید | ( نظرات )

 

خبرگزاری پانا : رییس اتحادیه صنفی جایگاه داران بنزین از افزایش قیمت بنزین از 14 فروردین 91 خبرداد و افزود: طبق تصمیم گیری های صورت گرفته قیمت بنزین به 1000 تا 1200 تومان افزایش می یابد .

بیژن حاج محمد رضا در گفت وگو با خبرنگاراقتصادی پانا با انتقاد ازعدم مشورت دولت با بخش خصوصی در تصمیم گیری ها گفت: به طور معمول تصمیم ها در پشت درهای بسته اتخاذ می شود و دولت درافزایش قیمت یا سایر تصمیم های مهم نظرخواهی از فعالان بخش خصوصی به عمل نمی آورد .

وی افزود: دولت گام دوم هدفمندی را با اندکی تاخیر اجرا می کند و افزایش قیمت بنزین در فاز دوم از 14 فروردین 91 اجرایی می شود .

حاج محمد رضا خاطر نشان کرد: افزایش قیمت بنزین در فروردین سال آینده بین 1000تا 1200 تومان خواهد بود .
 

|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3


نفت ایران گران‌قیمت‌ترین نفت جهان شد
جمعه 26 اسفند 1390 ساعت 1:36 | بازدید : 649 | نویسنده : حمید | ( نظرات )

 

خریداران آسیایی در حالی برای هر بشکه نفت خام سبک ایران بیش از 123 دلار و 81 سنت پرداخت کرده‌اند که قیمت نفت سبک ایران حدود 1.49 دلار بالاتر از نفت برنت دریای شمال در بازارهای آسیایی معامله شده است.

|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4


مهریه فقط تا ۱۱۰ سکه زندان دارد، نه بیشتر
جمعه 26 اسفند 1390 ساعت 1:25 | بازدید : 625 | نویسنده : حمید | ( نظرات )

 

به گزارش خبرآنلاین، لایحه حمایت از خانواده پس از سه سال رد وبدل میان صحن علنی مجلس و کمیسیون حقوقی وقضایی، بار دیگر به صحن علنی بازگشت تا به تصویب نهایی برسد.

صبح امروز بند مربوط به «مهریه» در این لایحه، مذاکرات مفصلی را برانگیخت. در لایحه ارجاعی دولت آمده بود: «دولت باید از طریق دستگاه​های فرهنگی در جهت ترویج فرهنگ ازدواج و رعایت مهریه های متعارف عمل کند. میزان مهریه با توجه به وضع عمومی اقتصادی هر سه سال یکبار از سوی رئیس قوه قضاییه اعلام می​شود. هرگاه مهریه در زمان وقوع عقد به میزان متعارف باشد و زوج از پرداخت مهریه ممانعت کند، مشمول قانون مجازات می​شود. اما اگر مهریه از میزان متعارف در سال وقوع عقد بیشتر باشد، صرفا مناعت زوج برای پرداخت ملاک است».

این ماده از سوی کمیسیون حقوقی و قضایی حذف شده بود و بر اساس آیین​نامه داخلی مجلس امکان بازگرداندن آن به متن لایحه نبود. بنابراین تلاش محمدرضا خباز در این زمینه به نتیجه​ای نرسید.

پس از آن، نیره اخوان نماینده اصفهان با اشاره به اینکه خانواده​های بسیاری به دلیل عدم توان در پرداخت

|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2


شیوه های ابتکاری ایران برای مقابله با تحریم
جمعه 26 اسفند 1390 ساعت 1:22 | بازدید : 638 | نویسنده : حمید | ( نظرات )

 

معاون حقوقی و بین المللی وزارت امور خارجه با بیان شیوه های ابتکاری ایران برای مقابله با تحریم ها گفت: مشتریان عمده نفت ایران ارتباطشان را با تهران حفظ کرده اند و از تحریم های یکجانبه واشنگتن پیروی نمی کنند.

به گزارش «کیهان» سیدعباس عراقچی افزود: در طول چند ماهی که در این سمت مشغول به فعالیت هستم هر روز شاهد سفر هیئت های مختلف بانکی، تجاری، اقتصادی و مرتبط با انرژی بودیم که با مقامات وزارت خارجه از یک سو و مقامات وزارتخانه های دیگر از سوی دیگر ملاقات و جلسه داشتند و موفق شدیم روش ها، ساز و کارها و الگوهای جدید را در روابطمان با آن کشورها پیدا کنیم که اولاً نقش دلار را حذف کنیم و ثانیاً با استفاده از تبادل ارزهای محلی، شیوه های تهاتری و بقیه شیوه های ابتکاری، موانع مربوط به تحریم را از سر راه مان برداریم.


|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2


مردان ایرانی در محاصره انواع بیماریها
سه شنبه 9 اسفند 1390 ساعت 1:50 | بازدید : 709 | نویسنده : حمید | ( نظرات )

 

هفته ملی سلامت مردان آمد و رفت اما در این میان همچنان مردان ایرانی در برابر بیماریها پنج برابر و در مواجهه با مرگ و میر در مقایسه با زنها دو برابر آسیب‌پذیرترند.به عنوان روز ملی سلامت مردان مطرحبه گزارش خبرنگار مهر، روز اول اسفند به پیشنهاد انجمن اورولوژی ایران در سال 1385 مردان تبدیل شد. اگرچه در این هفته بازار ویزیتهای رایگان، همایشها و مصاحبه هایو مصاحبه های و بعد از آن هم روز سلامت به هفته سلامت داغ است اما با پایان آن کمترمسئولان وزارت بهداشت و اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و پزشکان ارولوژیست داغ مسئولی به فکردان مردان است و آنها می مانند و انواع بیماریها

مردان ایرانی پیشتاز در آمار مرگ و میر

مردان ایرانی با بیماریهایی مانند سرطان مثانه، پروستات، بیضه نزول نکرده و ناتوانی جنسی دست و پنجه نرم می کنند و همیشه یک پای ثابت حوادث و آمار مرگ و میر

|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4


با معنی "خدمت به مردم" بیشتر آشنا شوید
سه شنبه 9 اسفند 1390 ساعت 1:46 | بازدید : 960 | نویسنده : حمید | ( نظرات )

 

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۸:۴۵

عصر ایران: در حالی که با افزایش قیمت بنزین و گسترده شدن محدوده طرح ترافیک در تهران ، تعداد مسافران مترو با افزایش چشمگیری مواجه بوده ، عدم افزایش واگن های جدید به خطوط متروی پایتخت ، مردم را با فشارهای مضاعف مواجه کرده است به طوری که تراکم جمعیت در واگن ها به حد انفجار رسیده و مخصوصاً خانواده ها از این موضوع بسیار آزرده اند.

در این وضعیت اسفناک ، آنچه شرم آور است این که تعداد قابل توجهی واگن که با صرف هزینه میلیاردی از پول مردم ، از خارج خریداری و وارد کشور شده اند ، ماه هاست که در بندرعباس خاک می خورند و به جای آن که در خطوط مترو ، مردم را جابجا کنند ، بی هیچ استفاده ای در انبارهای گمرک در حال فرسوده شدن هستند!

علت این وضعیت بی سابقه هم آن است دولت می گوید تا عوارض گمرکی واگن ها را نگیرد ، اجازه نمی دهد حتی یک واگن هم وارد خطوط مترو

|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4


تفاوت مدیران در اونور دنیا و اینور دنیا!
سه شنبه 9 اسفند 1390 ساعت 1:44 | بازدید : 650 | نویسنده : حمید | ( نظرات )

 

اونور دنیا : موفقیت مدیر بر اساس پیشرفت مجموعه تحت مدیریتش سنجیده می‌شود.
اینور دنیا : موفقیت مدیر سنجیده نمی‌شود، خود مدیر بودن نشانه موفقیت است.

اونور دنیا : مدیران بعضی وقت ها استعفا می‌دهند.
اینور دنیا : عشق به خدمت مانع از استعفا می‌شود.

اونور دنیا : افراد از مشاغل پایین شروع می‌کنند و به تدریج ممکن است مدیر شوند.
اینور دنیا : افراد مادرزادی مدیر هستند و اولین شغلشان در بیست سالگی مدیریت بزرگترین‌های کشور است.

اونور دنیا : برای یک پست مدیریت، دنبال مدیر می‌گردند.
اینور دنیا : برای یک فرد، دنبال پست مدیریت می‌گردند و در صورت لزوم این پست ساخته می‌شود.

اونور دنیا : یک کارمند ساده ممکن است سه سال بعد مدیر شود.
اینور دنیا : یک کارمند ساده، سه سال بعد همان کارمند ساده است، در حالیکه مدیرش سه بار عوض شده.


|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3


پیش‌بینی اکونومیست ازنرخ تورم ایران
سه شنبه 9 اسفند 1390 ساعت 1:41 | بازدید : 691 | نویسنده : حمید | ( نظرات )

 

بیما-واحد اطلاعات اکونومیست در جدیدترین پیش‌بینی خود اعلام کرد که نرخ تورم ایران در سال آینده کاهش می‌یابد.
به گزارش ، واحد اطلاعات اکونومیست در گزارش ماه ژانویه 2012 خود نرخ تورم ایران در سال گذشته را 10.1 درصد برآورد و پیش‌بینی کرد که این شاخص در سال جاری به 20.2 درصد برسد، حال آنکه به اعتقاد این واحد اقتصادی، نرخ تورم ایران از سال آینده روند نزولی در پیش خواهد گرفت.
این موسسه حذف یارانه‌ها را دلیل اصلی نرخ تورم بالای ایران در سال جاری عنوان کرده و می‌گوید: حذف یارانه‌ها به افزایش شدید بهای سوخت، برق و آرد شده است.
اکونومیست برای نرخ تورم ایران در سال آینده رقم 17.1 درصد را پیش‌بینی کرده و معتقد است که این شاخص در سال 92 به 14.7 درصد کاهش خواهد یافت.
برای نرخ تورم کشورمان در سال 93 رقم 15.6 درصد پیش‌بینی شده و عنوان شده است که این نرخ با اندکی افزایش در سال 1394 برابر با 16.1 درصد خواهد بود.
اکونومیست در ادامه گزارش خود برای سال 1395 نرخ تورم 16.3 درصدی برای ایران پیش‌بینی کرده است

|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3


بمب ارزی دولت منتشر شد
سه شنبه 9 اسفند 1390 ساعت 1:39 | بازدید : 739 | نویسنده : حمید | ( نظرات )

 

یک مقام مسئول در بانک مرکزی از راه‌اندازی فاز دوم سامانه پورتال ارزی این بانک در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: با استفاده از این پورتال، امکان رویت و پیگیری کلیه مراحل واردات از ثبت سفارش و گشایش اعتبار تا ترخیص کالا برای سازمانهای ذیربط فراهم خواهد بود.

به گزارش مهر، شاهرخ ادیب معاون اداره مهندسی نرم افزار بانک مرکزی با بیان این مطلب که تمام مراحل طراحی و اجرای سامانه پورتال ارزی از ابتدا با تلاش بی وقفه همکاران این اداره در مدت زمان دو سال صورت گرفته است، گفت: این پروژه یک کار ملی و فراسازمانی است و در فاز اول آن که در بهمن ماه مورد بهره برداری قرارگرفت ، واردات کالا ، دریافت و پرداخت ارزی به صورت دقیق مورد رصد قرار می‌گیرند و در

|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3


آخرین آمار نرخ رشد اقتصادی 3.2 است، نه 7.3
سه شنبه 9 اسفند 1390 ساعت 1:36 | بازدید : 646 | نویسنده : حمید | ( نظرات )

 

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی نرخ رشد اقتصادی کشور را در سال گذشته 3.2 درصد می‌داند، رقمی که با رشد 7.3 درصدی اعلام شده از سوی رئیس جمهور تفاوت دارد.

؛  احمد توکلی  درپی آخرین آمار ارائه شده از سوی سخنگوی اقتصادی دولت درباره نرخ رشد اقتصادی درصدی کشور مبنی بر 6.1 درصد در سال 89 و آمار 7.3 ارائه شده از سوی رئیس جمهور در همین دوره گفت: رشد اقتصادی کشور در سال گذشته 3.2 درصد بوده است، این آماری است که از سوی نهاد های بین المللی مانند صندوق بین المللی پول نیز اعلام شده است.

شمس‌الدین حسینی وزیر اقتصاد و سخنگوی اقتصادی دولت روز گذشته -دوشنبه- درهمایش گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت گفت: طبق برآورد بانک مرکزی نرخ رشد اقتصادی کشور در سال 89 بدون احتساب نفت 6.1 درصد و این رقم با احتساب نفت 5.8 درصد بوده است. وی همچنین تاکید کرد که طبق بررسی بانک مرکزی نرخ رشد بخش کشاورزی 8.8 درصد، صنعت و معدن 9.3 درصد، نفت 1.9 درصد و خدمات 4 درصد بوده است.

این اظهارات در حالی بیان شد که رئیس جمهور 20 روز پیش هنگام تحویل لایحه بودجه سال 91  در صحن علنی مجلس اعلام کرد که

|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3


از استعفای رئیس جمهور آلمان به دلیل یک اتهام تا اختلاس ۳ هزار میلیاردی
سه شنبه 9 اسفند 1390 ساعت 1:30 | بازدید : 699 | نویسنده : حمید | ( نظرات )

 

این در حالی است که استعفا و عذر خواهی از مردم بین مسئولین ما مانند یک رویای دست نیافتنی است. وزیر اقتصاد تنها زمانی از مردم و نمایندگانشان به خاطر رخ دادن بزرگ‌ترین اختلاس تاریخ ایران در زمان وزارتش عذر خواهی می‌کند که پای میز استیضاح رفته است و در آستانه برکناری است و از عذر خواهی به عنوان حربه‌ای برای گرفتن رای اعتماد استفاده می‌کند. رئیس بانک مرکزی، که فساد مالی به این گستردگی در دستگاه بانکی دوران ریاستش اتفاق ...

|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3


چالش ارزي و راهكارهاي بخش خصوصي
سه شنبه 9 اسفند 1390 ساعت 1:8 | بازدید : 687 | نویسنده : حمید | ( نظرات )

 

در کنار تب سکه و صف‌های طولانی برای خرید آن، بسیاری برای دستیابی به سودی هنگفت در مدت زمانی محدود به سراغ دلار رفتند. محسن‌حاجی‌بابا از نمايندگان اتاق تهران می‌گوید من حتي پیک موتور سواري را می‌شناسم که برای كسب سود، موتور که تنها وسیله درآمدش بوده را فروخته و با پول آن ارز خریده است. در گفت‌وگویی که در دفتر کارش با او داشتیم، حاجی بابا از حبس ارز در خانه‌ها ابراز نگرانی کرده و یکی از دلایل این هجوم به صرافی‌ها و بانک‌ها را تصمیم‌گیری‌های مکرر و شوک‌های مبتنی بر این تصمیم‌گیری‌ها می‌داند. به گفته او باید تصمیم‌گیران اقتصاد كشور با کمک و مشاوره بخش خصوصی آرامش و اعتماد را به جامعه بازگردانند.

 

شما از جمله کسانی هستید که بانک مرکزی را فاقد یک سیاست ارزی مشخص می‌دانید و معتقدید که این امر موجب سردرگمی در این بخش شده است. این سردرگمی چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

 

به نظر من باید وضعیت ارز از فروردین امسال تاکنون تجزیه و تحلیل شود تا ريشه‌هاي مساله را بشناسيم و واكاوي كنيم. می‌توان مصاحبه‌های مسوولان بانک مرکزی را از فروردین امسال با ذکر تاریخ و رقم نرخ ارز در آن موقع به شکل جدول تهیه كرد تا نتیجه گفته‌ها مشخص شود. حرکت‌های بانک مرکزی در مقابل نرخ

|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3


دلالها به بازار ارز بازگشتند/ دلار آزاد یک هزار و 900 تومان
سه شنبه 9 اسفند 1390 ساعت 1:5 | بازدید : 687 | نویسنده : حمید | ( نظرات )

 

: دلار یک هزار و 900 تومانی در بازار آزاد تهران بار دیگر به طور رسمی و از سوی صرافی ها مبادله می شود و نقش دلالان در بازار بار دیگر پر رنگ شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی پانا، مدتی بود که خبری از دلالان در چهار راه استانبول تهران نبود و نقش آنها در ایجاد فضای رقابتی در بازار ارز و ایجاد حباب در نرخ ها کم شده بود، اگر مبادله ای هم صورت می گرفت زیر سایه ترس در کوچه پس کوچه ها بود زیرا می دانستند که نیروی انتظامی در بازار آماده است تا بساط دلالان را برچیند اما گویا این نگرانی ها در روزهای اخیر در بازار کم شده و دیگر خبری از نیروی های انتظامی بر سر این چهارراه تاثیر گذار نیست در عوض نقش دلالان بار دیگر آغاز شد. این بار دلالان بدون نگرانی از پلیس بساط خود را در کنار خیابان پهن کرده و تنها دلار و یورو مبادله می کنند.

یکی از دلالان به خبرنگار پانا در خصوص علت حضور دوباره آنها گفت: بانک مرکزی بخشی از نیاز واردکنندگان و مسافرین را تامین

|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4


دلایل این هجوم به صرافی‌ها و بانک‌ها
سه شنبه 9 اسفند 1390 ساعت 1:1 | بازدید : 695 | نویسنده : حمید | ( نظرات )

 

در کنار تب سکه و صف‌های طولانی برای خرید آن، بسیاری برای دستیابی به سودی هنگفت در مدت زمانی محدود به سراغ دلار رفتند. محسن‌حاجی‌بابا از نمايندگان اتاق تهران می‌گوید من حتي پیک موتور سواري را می‌شناسم که برای كسب سود، موتور که تنها وسیله درآمدش بوده را فروخته و با پول آن ارز خریده است. در گفت‌وگویی که در دفتر کارش با او داشتیم، حاجی بابا از حبس ارز در خانه‌ها ابراز نگرانی کرده و یکی از دلایل این هجوم به صرافی‌ها و بانک‌ها را تصمیم‌گیری‌های مکرر و شوک‌های مبتنی بر این تصمیم‌گیری‌ها می‌داند. به گفته او باید تصمیم‌گیران اقتصاد كشور با کمک و مشاوره بخش خصوصی آرامش و اعتماد را به جامعه بازگردانند.

 

شما از جمله کسانی هستید که بانک مرکزی را فاقد یک سیاست ارزی مشخص می‌دانید و معتقدید که این امر موجب سردرگمی در این بخش شده است. این سردرگمی چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

 

به نظر من باید وضعیت ارز از فروردین امسال تاکنون تجزیه و تحلیل شود تا ريشه‌هاي مساله را بشناسيم و واكاوي

|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4


عدم مدیریت صحیح دولت بر نوسانات ارزی اخیر و قصور نهادهای دخیل
جمعه 28 بهمن 1390 ساعت 20:40 | بازدید : 650 | نویسنده : حمید | ( نظرات )

 

علی اصغر بیگدلی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس «توانا» با اشاره به مشکلات اخیر بازار ارز، علاوه بر عوامل خارجی مدیریت‌ داخلی ارزی را نیز در بروز این اتفاقات مؤثر دانست و اظهار داشت: بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار سهم مشخصی در مدیریت بازار ارز دارند از همین رو در بروز این اتفاقات این نهادها بی تقصیر نیستند.

وی با بیان اینکه اتفاقات ارزی در هفته‌های اخیر موجب شده تا بسیاری از تولیدکنندگان از واردات مواد اولیه و کالاهای خارجی خودداری کنند،‌ افزود:‌ در این شرایط فقط مردم آسیب می بینند و متضرر می‌شوند.

این کارشناس اقتصادی درباره حذف دلار از معاملات بازار ارز گفت: از آنجایی که بیش از 50 درصد از معاملات کشور با این ارز

|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3


وضعيت دستمزد كارگران در سال ‌٩١ بررسي شد
جمعه 28 بهمن 1390 ساعت 20:38 | بازدید : 663 | نویسنده : حمید | ( نظرات )

 

 

نخستين جلسه‌ كميته‌ ملي كارگران عصر امروز با حضور نمايندگان سه تشكل اصلي كارگري كشور با موضوع بررسي دستمزد سال آينده كارگران برگزار شد.

به گزارش ايسنا، در اين جلسه مقرر شد هر يك از كميته‌هاي عالي كارگران كه شامل كانون عالي انجمن‌هاي صنفي كارگران سراسر كشور، كانون عالي شوراهاي اسلامي كار سراسر كشور و مجمع عالي نمايندگان كارگري هر كدام به بررسي سبد معيشتي يك خانوار چهار نفر پرداخته و نتايج را به صورت جمع‌بندي شده در جلسات بعدي كميته ملي ارائه كند.

از جمله مواردي كه در اين جلسه مطرح شد، پايان‌يافتن بررسي پيش‌نويس اصلاح قانون كار در جلسات دو جانبه‌

|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3


نرخ تورم ۲۰.۶ درصدی آذر و عدم اعلام تورم دی
جمعه 28 بهمن 1390 ساعت 20:35 | بازدید : 693 | نویسنده : حمید | ( نظرات )

 

با وجود نزدیک شدن به روزهای پایانی بهمن ماه هنوز بانک مرکزی و مرکز آمار قصد ندارند نرخ تورم دی ماه را اعلام کنند.

به گزارش فارس «توانا»، درحالی که روزهای پایانی بهمن ماه سپری می‌شود هنوز بانک مرکزی نرخ تورم مربوط به دی ماه را منتشر نکرده است.

اهمیت این مورد آنجا مشخص می‌شود که بانک مرکزی پیش از این طبق روال معاونت اقتصادی خود حداکثر یازدهم هر ماه نرخ تورم مربوط به ماه قبل را اعلام می‌کرد، اما در ماه‌های اخیر اعلام نرخ تورم با اما و اگرهایی همراه شده است.

ریشه بی‌نظمی در اعلام نرخ تورم به ماده
۵۴ قانون برنامه برمی‌گردد چرا که در آنجا تکلیف اعلام شاخص‌های اقتصادی به مرکز آمار سپرده شده بود ولی با گذشت زمان عدم اعلام آمارها توسط این نهاد مجلسی‌ها تصمیم گرفتند بار دیگر اعلام نرخ تورم و سایر آمارهای اقتصادی را مشابه قبل

|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4


لبنیات برای چه کسانی ضرر دارد؟
جمعه 28 بهمن 1390 ساعت 20:34 | بازدید : 648 | نویسنده : حمید | ( نظرات )

 

درد عصب سیاتیك یكی از شایع‌ترین بیماری‌هایی است كه به دلایل مختلف از قبیل تخریب غشای دیسك، جابه‌جایی لگن، آسیب‌دیدن استخوان خارجی، فشارهای عصبی و استرس ممكن است در افراد بزرگسال دیده شود.

 

راهکارهای مختلفی در شیوه‌های درمان‌های طبیعی در جهان وجود دارد که ابتلا به این بیماری و عود‌کردن آن در بدن را کنترل و مهار می‌کند.

نشانه‌های سیاتیک را بشناسید

افراد مبتلا  به دردهای عصب سیاتیک  کاملا با این موضوع آشنا هستند که دردهای سیاتیک با شدت بسیار خفیف آغاز می‌شود و به مرور افزایش یافته و تشدید می‌شود. به‌طوری که تمامی ناحیه کمر و پاها را به مرور درگیر و دردناک می‌کند. گاهی شدت درد آنچنان زیاد می‌شود که بیمار حتی قادر نیست پاهای خود را حرکت دهد و در شرایط فیزیکی دیگری قرار گیرد. به همین دلیل گاهی ممکن است شدت درد بیمار را خانه‌نشین کند. این واکنش‌ها همگی از علائم عود‌کردن سیاتیک در افراد است.

این توصیه‌ها را جدی بگیرید

در طب سنتی توصیه‌های کاربردی زیادی برای کنترل و پیشگیری از تشدید دردهای عصب سیاتیک وجود دارد:

درمانگران طب سنتی پیاده‌روی صبحگاهی یا عصر گاهی مستمر و روزانه را در بهبود علائم حملات سیاتیک بسیار موثر می‌دانند و معتقدند نرمش و ورزش ملایم به مرور زمان مانع از گرفتگی و درد این عصب می‌شود

این افراد بهتر است در وعده‌های غذایی خود، به‌ویژه وعده صبحانه یا میان وعده‌های صبح و عصر از شیره انگور و مغز‌گردو استفاده کنند. این مواد تاثیر زیادی در بهبود سیاتیک و پیشگیری از دردناک شدن آن دارد.

براساس متون کهن طب سنتی، مصرف ماست و دوغ به همراه غذاها و موادغذایی که در آن‌ها گوشت قرمز یا سفید مصرف شده، توصیه نمی‌شود و بیماران مبتلا به سیاتیک باید از مصرف ماست یا دوغ به همراه این غذاها پرهیز کنند.

|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3


قانون "توسعه ابزارها و نهادهای مالی جدید در راستای تسهیل اجرای سیاست‌های کلی
جمعه 28 بهمن 1390 ساعت 20:29 | بازدید : 656 | نویسنده : حمید | ( نظرات )

 

در اجرای اصل نود و چهارم (94) قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران لایحه یک‌ فوریتی توسعه ابزارها و نهادهای مالی جدید به منظور تسهیل اجراء سیاستهای کلی اصل چهل و چهارم قانون اساسی که با عنوان لایحه توسعه ابزارها و نهادهای مالی جدید در راستای تسهیل اجراء سیاستهای کلی اصل چهل و چهارم (44) قانون اساسی به مجلس شورای اسلامی تقدیم گردیده بود و در جلسه علنی روز چهارشنبه مورخ 25/09/1388 مجلس با اصلاحاتی به تصویب رسیده است، به پیوست ارسال می‌گردد.

 

علی لاریجانی

 

قانون "توسعه ابزارها و نهادهای مالی جدید در راستای تسهیل اجرای سیاست‌های کلی

اصل چهل و چهارم قانون اساسی"

 

مادۀ 1 اصطلاحات و واژه‌هایی که در این قانون به کار

|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3


قانون تسهيل اعطاء تسهيلات بانكي
جمعه 28 بهمن 1390 ساعت 20:22 | بازدید : 662 | نویسنده : حمید | ( نظرات )

 

قانون تسهيل اعطاء تسهيلات بانكي و كاهش هزينه‌هاي طرح و تسريع در اجراء طرحهاي توليدي و افزايش منابع مالي و كارآيي بانكها 

شماره61046/668                                                    25/4/1386

جناب آقاي دكتر محمود احمدي‌نژاد
رياست محترم جمهوري اسلامي ايران

        در اجراء اصل يكصدو بيست و سوم (123) قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران قانون تسهيل اعطاء تسهيلات بانكي و كاهش هزينه‌هاي طرح و تسريع در اجرا‌ء طرحهاي توليدي و افزايش منابع مالي و كارآيي بانكها كه با عنوان طرح دو فوريتي به مجلس شوراي اسلامي تقديم گرديده‌بود، با تصويب در جلسه علني روز سه‌شنبه مورخ 5/4/1386 و تأييد شوراي محترم نگهبان به پيوست ارسال مي‌گردد.

رئيس مجلس شوراي اسلامي ـ غلامعلي حدادعادل

شماره64619                                                           30/4/1386

وزارت امور اقتصادي و دارايي ـ بانك مركزي جمهوري اسلامي ايران

        قانون تسهيل اعطاء تسهيلات بانكي و كاهش هزينه‌هاي

|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3


سوسیس و كالباس‌ها بی‌صدا می‌كشند
جمعه 28 بهمن 1390 ساعت 20:17 | بازدید : 651 | نویسنده : حمید | ( نظرات )

 

 

سوسیس و كالباس‌ها بی‌صدا می‌كشند

فرآورده‌های گوشتی نیمه‌آماده كه ما با نام سوسیس و كالباس آنها را می‌شناسیم، طیف وسیعی از فرآورده‌ها را در بر می‌گیرد، با فرمولاسیون‌های متفاوت كه بسته به آن فرمولاسیون‌هایی كه دارند مصرف آنها پیامدهای متفاوتی نیز دارد.

|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2


دولت چرا ارز را مدام گران می کند؟
جمعه 28 بهمن 1390 ساعت 20:12 | بازدید : 658 | نویسنده : حمید | ( نظرات )

 

 

اقتصاد کلان - طی سال های اخیر دو گزاره از سوی مدافعان افزایش نرخ ارز مطرح شده و براساس آنها سعی شده ، تصمیم سازان اقتصادی برای ورود به مسابقه تضعیف ارزش پول ملی هر چه بیشتر ترغیب شوند.

اول آن که، گفته می شود، به صورت کلیشه ای و مکانیکی یک رابطه معنی دار بین تغییرات نرخ ارز و تغییرات صادرات و واردات، وجود دارد. گفته می شود که وقتی نرخ ارز را افزایش دهید، کالاهای خارجی برای مصرف کنندگان داخلی گران تر تمام می شود و بنابراین انگیزه های واردات کاهش می یابد و به همین نسبت و ترتیب، متقاضیان خارجی کالاهای تولید شده در ایران با مقادیر معینی ارز می توانند میزان بیشتری از این کالاها را خریداری کنند و این هم یک انگیزه بزرگ برای افزایش صادرات است.

دوم این که، طی سال های اخیر کسانی انگشت بر روی یک نکته درست می گذارند و از آن استنتاج های غلط می کنند. آن نکته درست این است که می گویند طی 10 سال گذشته

|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4


تبلیغات
آموزش تخصصی بازار مالی (بورس و اوراق بهادار - فارکس - طلا - بورس کالا - بورس نفت - بورس های بین المللی و....) بصورت کاملا" خصوصی و یا غیر خصوصی سئوالات و یا تقاضای خود را به آدرس hm.nazari20@gmail.com و یا hm.nazari20@yahoo.com ارسال کنید
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
نویسندگان
نظر سنجی

چه مطالبی را با توجه به اینکه وبلاگ اموزشی است نیاز است بیشتر به آن بپردازیم متشکرم

آرشیو مطالب
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 891
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 109

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 969
:: باردید دیروز : 10
:: بازدید هفته : 1045
:: بازدید ماه : 1537
:: بازدید سال : 48678
:: بازدید کلی : 169219